Des de projecte ella volem mostrar el nostre agraïment a aquelles persones còmplices que ens heu ajudat a difondre la campanya #StopPrincelandia i que a més us hi heu sumat!Juntes som més fortes en la defensa de la igualtat i en la lluita i la reivindicació per una societat i un món millor: menys desigual, més just i més feliç!
Desde projecte ella queremos mostrar nuestro agradecimiento a todxs aquellxs cómplices que nos habéis ayudado a difundir la campaña #StopPrincelandia y que además os habéis unido a ella! Juntxs somos más fuertes en la defensa de la igualdad y en la lucha y la reivindicación por una sociedad y un mundo mejor: menos desigual, más justo y más feliz!
From projecte her we want to show our appreciation to all the people that have helped us spread the #StopPrincelandia campaign and also have joined it!Together we are stronger in defense of equality and in the fight and claim by a society and a better world less unequal , fairer and happier!
Gracias a Pikara Magazine por animar a la gente a unirse a la campaña #StopPrincelandia !
Gracias a p.nitas* por su entrada en el blog y la pedazo de ilustración!
Gràcies al JCClave per la seva super il·lustració!
Gracias a Adrian Pino y su Provocaacción Artística
Gràcies aa Joves d’Esquerra Verda per sumar-se a la campanya!
Gracias a Queer: jodiendo al género binario
Gràcies a Dones amb Iniciativa
Gràcies a Espai Vincles
Gràcies a Yasmina Capó – Il·lustradora
Gracias a Lourdes Muñoz por su post sobre #StopPrincelandia y el apoyo en la redes sociales
Gràcies a Arqueòleg Glamurós pel post al seu blog Reflexions d’un arqueòleg glamurós
Gracias a Pan y Rosas por su artículo sobre #StopPrincelandia
I gràcies a totes les persones que s’han volgut sumar a la campanya #StopPrincelandia en denúncia dels valors d’oci sexista i perpetuador dels rols estereotipats de gènere! Seguim sumant!
Y gracias a todas las personas que se han querido sumar a la campaña #StopPrincelandia en denuncia de los valores de ocio sexista y perpetuador de los roles estereotipados de género! Seguimos sumando!
And thanks to all the people who have wanted to add to the #StopPrincelandia campaign denouncing recreational values perpetuating sexist and stereotyped gender roles! We continue adding!